Acasa COLECTARE ORGANIZATA - PERSOANE JURIDICE
» Cine suntem?
» Cu ce ne ocupăm?
» De ce colectare?
» Legislaţie
» Ce cartuşe colectăm?
» Cum se procedează?
» Transportul
» Întrebări frecvente
» Partenerii noştri
» Alţii despre noi
» Galerie
» Link-uri utile
» RE-gândiţi
» Magazin de cartuşe
» Recomandaţi-ne
» Contact
» Newsletter
 
abonare
dezabonare

Mobil: 0722-554-249
E-mail:
cartusegoale@tinfactory.ro

Declaratia de politica referitoare la calitate si protectia mediului



Întrebari frecvente


Ce tipuri de cartuşe goale primiţi ?
Primim absolut toate tipurile de cartuşe.

Colectaţi cartuşe şi de la persoane juridice şi de la persoane fizice ?
Orice colaborare este binevenită, colaborăm atât cu persoane juridice, cât şi cu persoane fizice.

Oferiţi compensaţie pentru orice cartuş ?

Nu. Pentru unele cartuşe, cele care sunt valorificabile, oferim compensaţie materială, iar pentru altele, care nu pot fi valorificate, percepem taxă de eliminare ecologică sau le trimitem înapoi la expeditor.

Am strâns câteva cartuşe goale, am codurile lor, cum pot să aflu dacă oferiţi o compensaţie pentru ele şi care sunt preţurile ? Cum pot ştii dacă un cartuş este valorificabil sau nevalorificabil ?
Principiile împărţirii în cele două categorii şi exemplele lor sunt explicate pe pagina Ce cartuşe colectam ?. După ce vă creaţi un cont de utilizator, pe pagina Lista cartuşelor puteţi afla pentru fiecare cartuş în parte dacă este valorificabil şi ce compensaţie se oferă, cu ajutorul codului cartuşului.

Vă pot trimite orice cantitate de cartuşe goale sau aveţi vreo limită maximă ?

Ne puteţi trimite efectiv orice cantitate de cartuşe, doar că trebuie în prealabil să cunoaştem cantitatea aproximativă, din cauze logistice (planificare maşină curier).

Cum pot trimite cartuşele catre dvs. ?

Dacă aveţi peste 20 de cartuşe valorificabile, trimitem un agent de la o firmă de curierat rapid să ridice coletul de la adresa indicată de dvs. Cantităţile sub 20 de bucăţi le puteţi trimite dvs. prin poştă, sau puteţi aştepta să se strângă minimul necesar de 20 bucăţi, ca noi să vă trimitem un curier.

Cine plăteşte transportul cartuşelor ?

Dacă se trimit prin curierat (peste 20 de buc.), costul este suportat de noi, iar dacă se trimit prin poştă (sub 20 de buc.) cheltuielile sunt suportate de dvs.

Cantitatea minimă de 20 buc. se referă la cantitatea totală de cartuşe predate, indiferent de tip ?

Da, această cantitate cuprinde numărul total al cartuşelor valorificabile predate (inkjet + laser).

Cum să pregătesc expedierea cartuşelor ?
Dvs. trebuie doar să împachetaţi cartuşele într-o cutie (refolosită, de la orice ambalaj) astfel încât să fie protejate în timpul transportului şi să marcaţi adresa expeditorului (dvs.) şi a destinatarului (SC TIN FACTORY SRL Timişoara, str. Amurgului, nr.1).  

Ce se întamplă cu cartuşele după ce primiţi un colet ?
După ce recepţia este înregistrată, cartuşele sunt sortate, inventariate şi verificate tehnic şi este întocmită calculaţia cu valoarea cartuşelor valorificabile (pozitivă) şi a celor nevalorificabile (negativă).  

Dacă din greşeală am trimis printre câteva zeci de cartuşe valorificabile şi unul nevalorificabil, ce se întamplă cu el ?
Cartuşele nevalorificabile în principiu trebuie înapoiate expeditorului. În cazul în care acesta nu doreşte să suporte taxa de eliminare acesta este returnat expeditorului, dar tolerăm acele cazuri în care dacă dintr-o greşeală evidentă într-o mulţime de cartuşe valorificabile s-a găsit şi un cartuş nevalorificabil.

Aveţi un reprezentant sau o filială în oraşul meu (în afara municipiului Timişoara)?

Nu şi nu este nevoie, noi lucrăm altfel. Centrul nostru de colectare este situat în Timişoara, unde zilnic primim pachete cu cartuşe goale din toată ţara, de unde ne ajung într-o zi–două cu ajutorul serviciului de curierat rapid, cu care avem un contract special.

Suntem societate privată, dorim să vă trimitem cartuşele pe bază contractuală, dar nu vrem să pierdem timpul cu facturarea unor sume atât de mici. Ce se poate face ?

Puteţi participa la proiectul “Donaţi cartuşe goale pentru proiectele UNICEF” pentru a ajuta la educaţia, sănătatea şi protecţia copiilor din România prin donarea contravalorii pozitive a cartuşelor predate. Veţi primii de la noi toată documentaţia necesară justificării predării cartuşelor fără să mai fie nevoie să faceţi factură. Contravaloarea cartuşelor dvs. va fi virată în contul UNICEF România.

Avem o cutie de colectare pentru UNICEF în instituţia noastră. Unde şi cum vă putem anunţa să veniţi să o ridicaţi ?
Pe fiecare cutie de colectare sunt inscripţionate datele noastre. Ne puteţi anunţa la tel. 0256/212.280 sau la e-mail colectare@tinfactory.ro.

Suntem firmă, v-am predat cartuşele şi am primit calculaţia, urmează să vă trimitem factură. În ce cont trebuie înregistrat venitul de la factura respectivă ?

Acest venit intră la categoria "Venituri din vânzarea produselor reziduale - contul 703".

Cum imi veţi trimite banii şi în câte zile îmi ajung ?

Banii se trimit prin bancă în contul IBAN, sau prin poştă la adresa din buletin şi ajung de regulă la 3-5 zile lucrătoare după ce ne-a ajuns coletul dvs. În ziua în care primim coletul verificăm cartuşele şi facem o calculaţie; banii sunt trimişi cel târziu a doua zi, la care se adaugă şi timpul transferului poştal sau bancar.

Ce cartuşe intră în categoria de cartuşe “non-virgine” ?

La categoria “non-virgine” sunt incluse cartuşele care au fost reîncarcate, precum şi cele compatibile / remanufacturate. Ele sunt de regulă nevalorificabile, doar în câteva cazuri oferindu-se totuşi o compensare, dar mai mică decât pentru cartuşele “virgine” (cartuşe OEM goale după prima folosire).    

Sunt persoană fizică; banii obtinuţi din vânzarea acestor cartuşe intră în veniturile mele şi trebuie declaraţi la impozitul global pe venituri?
Suntem o societate comercială; banii obtinuţi din vânzarea acestor cartuşe intră în veniturile firmei şi în consecinţă se impozitează ?
In ambele cazuri: da.

Îmi puteţi explica pe scurt, dar complet, procedeul de predare ?
Cartuşele predate contra unei compensări materiale:

Creaţi un cont de utilizator pe site, activaţi acest cont din mailul de confirmare pe care îl primiţi imediat, ambalaţi cartuşele de imprimantă, înregistraţi cererea de achiziţie pe site. După aceşti paşi noi vom trimite curierul după colet (costul transportului fiind suportat de noi). În maxim 48 de ore primim coletul, verificăm cartuşele, apoi vă trimitem o calculaţie şi facem plata prin poştă sau prin virament bancar. În cazul în care sunteţi persoană juridică, înainte de plată este necesar să emiteţi o factură pe baza calculaţiei primite de la noi. Această factură va trebui să o trimiteţi prin fax sau prin e-mail.

Cartuşele de imprimantă donate în beneficiul proiectelor UNICEF:

Plasaţi o cutie de colectare (sau mai multe dacă este cazul) în cadrul societăţii dvs., anunţaţi angajaţii să depună cartuşele folosite în cutia de colectare, ne anunţaţi prin telefon sau e-mail când se umple cutia. Noi trimitem curierul, pe cheltuiala noastră, verificăm cartuşele primite, vă trimitem o calculaţie şi o adeverinţă pentru predarea cartuşelor la noi. O dată pe lună facem plata către UNICEF România, unde de altfel vă şi puteţi interesa asupra plăţii făcute.

ÎMPREUNĂ FACEM MEDIUL MAI CURAT ŞI VIAŢA MAI SĂNĂTOASĂ !
webforyou 2005 © CARTUSEGOALE Colectare, cumpărare cartuşe goale de imprimante. Toate drepturile rezervate.